Aveti o afacere
aflata la inceput de drum, intr-un oras mic. Va adresati unui public tinta si
incercati sa faceti profit din vanzari ce se intind, de multe ori, pe o raza de
15-20 kilometri.
Nu aveti magazin
online si poate nici fonduri pentru a investi intr-un site de prezentare.
Observati, totusi, ca astazi lumea s-a mutat in online si ati dori ca Google sa
le arate celor interesati ca dumneavoastra existati in orasul/satul X si va
ocupati cu Y.
Ce trebuie sa
intelegeti inainte de a analiza propunerea unui webdesigner sau webdeveloper si
a-i da un raspuns negativ sau pozitiv ?
Site-ul companiei
este o investitie care se intoarce in bugetul dumneavoastra. Desi vi se poate
parea scump la inceput, pretul platit pentru acea platforma online va va tine
afacerea « deschisa » 24/7 ore si va aduce in timp o crestere
importanta a numarului de clienti, ii va transforma pe cei cu potential de
cumparare in cumparatori si businessul poate deveni regional din local.
Mai exact, care sunt
avantajele site-ului si de ce se spune ca schimba fata si sistemul de
functionare al afacerii dumneavoastra ?
1. Pentru ca merge pe
urmele clientilor : un simplu
cont gratuit de Google Analytics va va spune mai multe despre interesele
oamenilor din orasul dumneavoastra si despre rezultatele strategiei de
marketing decat orice alta forma de promovare si prospectare a pieteti. Aveti
oricand posibilitatea sa vedeti cate conversii va aduce o anumita campanie si
ce nu nu merita investitia sau trebuie regandit.
2. Pentru ca va da
ocazia sa va prezentati afacerea asa cum doriti, sa va construiti o imagine si apoi sa jonglati cu ea. Un site bine
structurat, cu descrieri relevante si aspect ingrijit va spune foarte multe
despre calitatea activitatii/produselor dumneavoastra si va poate plasa, in
cautarile clientilor, mai sus decat competitorul dumneavoastra direct.
3. Pe site se face publicitate autentica si mult mai
ieftina si eficienta ca publicitatea clasica bazata pe flyere, bannere, reclame
la radio/tv. Aveti la dispozitie toate sursele si resursele online
markenting-ului de la content marketing la AdWords si de la SEO la blogging. Cu
ajutorul unui site investiti banii destinati publicitatii in campanii cu efect
imeadiat, care pot fi urmarite, schimbate si imbunatatite in timp real in
functie de reactia pieteti locale si, foarte important, dumneavoastra aveti
control total asupra promovarii. Eu am colaborat foarte bine cu baietii de la SeoTool.
4. Desi nu v-ati fi
asteptat, un site va creste productivitatea.
Pentru orie nelamuriri sau informatii utile, puteti trimite clientul pe o
anumita pagina a site-ului. Datele de contact ale companiei sunt tot acolo iar
daca au intrebari va scriu direct in fisa de contact pusa la dispozitie pe
site. Astfel comunicarea cu potentialii clienti devine mai rapida si simpla,
aveti mai mult timp sa ganditi u raspuns convenabil decat la telefon si le
dovediti inca o data ca sunteti in ritm cu vremurile.
5. A avea un site nu
inseamna doar a exista sub o forma
convenabila in online. Site-ul reprezinta background-ul
pentru social media si aici facem referire mai ales la Facebook pentru ca
aceasta este reteaua de socializare cu cei mai multi utilizatori din Romania.
Va puteti promova,
lansa campanii si produse prin FacebookAds daca si numai daca articolele de
acolo sau pozele cu produse trimit catre locul de unde imaginea/teoria devine
practica si deci intentie de cumparare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu