vineri, 22 august 2014

4 motive serioase pentru a-ti promova afacerea pe retelele de socializare

 Sa ai o afacere in ziua de azi nu este dificil, dar sa ai o afacere profitabila se poate dovedi a fi o sarcina ceva mai complicata. Din fericire, exista retele de socializare gata sa te intampine cu bratele deschise in gasca lor. Si, desigur, sa-ti gazduiasca afacerea. Orice business, oricat de mic ar fi, trebuie promovat prin intermediul retelelor de socializare. De ce? Iata 4 motive suficient de convingatoare. 



1. Iti cresti vizibilitatea

Toata lumea foloseste retele de socializare, fie ca vorbim doar despre Facebook, fie ca vorbim si despre alte social networks, cum ar fi Google Plus, Twitter, Pinterest si Instagram. Prin urmare, odata ce iti promovezi afacerea pe aceste platforme, devii mai vizibil pentru potentialii clienti. Dupa cum stii, un brand nu se construieste peste noapte, dar daca adopti tacticile potrivite, daca iti cunosti publicul tinta si daca ai rabdare, oamenii vor veni la tine cu incredere.

2. Atragi clienti noi si ii tii aproape pe cei vechi

Cu cat esti mai activ pe retelele de socializare, cu atat ai sanse mai mari sa atragi noi clienti, dar in acelasi timp ii tii aproape pe cei vechi. Este foarte important ca oamenii sa nu uite de tine, iar prin postari zilnice, prin folosirea unui limbaj prietenos si prin interactivitate poti reusi sa aduni in jurul afacerii tale un grup de oameni interesati de ceea ce faci.

Comunicarea pe retelele de socializare este vitala pentru a mentine viu interesul oamenilor fata de afacerea ta, asadar trebuie sa inveti sa vorbesti pe limba lor, sa iti dai seama ce isi doresc si sa tii cont de feedback-ul pe care il primesti. Cu cat esti mai deschis spre comunicare, cu atat ai sanse mai mari sa iti gasesti clienti fideli, care au incredere in afacerea pe care o conduci.

In plus, business-ul tau poate deveni si mai atractiv, daca iti promovezi serviciile si produsele prin mici atentii menite sa-ti faca fericiti clientii existenti sau pe cei viitori: concursuri cu premii, discount-uri, promotii, gift cards etc.

3. Ai unde sa iti promovezi continutul

Dupa cum stii, continutul siteului tau are o influenta covarsitoare asupra succesului afacerii. Prin continut de calitate inspiri mai multa incredere si devii o voce care merita sa fie ascultata. Doar ca, oricat de bun ar fi contentul de pe siteul tau, si el trebuie sa fie promovat, iar retelele de socializare sunt locul ideal pentru a face acest lucru.

Un articol postat pe blogul siteului, pe care il promovezi pe diferite retele de socializare, poate fi raspandit mai departe de cei care l-au gasit interesant. Astfel, se poate spune ca se promoveaza singur. De aici ajungem la urmatorul motiv pentru care business-ul tau trebuie sa existe pe retelele de socializare, un prim pas fiind promovarea pe Facebook.

4. Cresti traficul siteului

O promovare buna a continutului pe retelele de socializare va contribui intr-o masura destul de mare la cresterea traficului pe site. Un site cu trafic bun, bine optimizat, promovat pe retele de socializare si cu un continut actualizat zilnic va dobandi un plus de autoritate si deci va duce la cresterea afacerii.

Nu uita sa pui pe siteul tau butoane care sa duca spre retelele de socializare. Acest lucru contribuie la imbunatirea SEO, dar in acelasi timp le permite clientilor sa impartaseasca si altora ceea le place. La urma urmei, orice promovare este benefica, iar daca este gratuita, cu atat mai bine.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu