Iti place sau nu, cuvintele cheie sunt
elemente vitale pentru optimizarea SEO a siteului tau. Competitia acerba pe
anumite domenii (sa zicem magazine online de pantofi dama), criteriile Google
de indexare, numeroasele campanii AdWords facute de concurenta, toate acestea
te provoaca sa tii pasul si sa-ti imbunatatesti constant latura SEO a siteului,
daca vrei sa ramai in fata.
Cautarea celor mai relevante cuvinte cheie
pentru afacerea pe care o promovezi pare floare la ureche, insa nu este chiar
asa. Daca vrei sa o faci singur, trebuie sa ai rabdare si sa folosesti tool-uri
utile, care iti recomanda o serie de keywords numai bune pentru a fi folosite
de tine. Iata cateva dintre tool-urile care iti pot face munca mai usoara.
Google
Insights
Aplicatia Google Insights |
Fie ca ai un site deja indexat in Google, fie
ca lucrezi la el pentru a-l lansa in viitorul apropiat, un tool precum Google
Insights te ajuta sa gasesti cuvinte cheie relevante pentru domeniul tau de
activitate. Este suficient sa introduci cateva cuvinte cheie gandite de tine,
pentru a primi si alte sugestii relevante, dar si pentru a vedea cat de mare
este interesul fata de acestea. Pe o scara de la 0 la 100, identifica acele
cuvinte care se apropie de maximum si noteaza-le pe o lista.
Google
AdWords Keyword Tool
Acest tool este unul dintre cele mai bune, mai
ales ca foloseste informatii direct din motorul de cautare. Pentru a primi
sugestii relevante, este bine sa selectezi Romania si limba romana. De asemenea,
este recomandat sa introduci cuvinte cheie derivate, cu forme de singular si de
plural sau cu anumite cuvinte de legatura (de, in, pentru etc). In acest fel,
te asiguri ca aduni mai multe cuvinte cheie care se pliaza domeniului tau si au
relevanta.
Dupa ce te obisnuiesti cu Google Adwords KW
Tool, poti folosi o multime de optiuni pe care le ai la dispozitie, cum ar fi
optiunile Exact si Ad Group Ideas.
Ubersuggest este un alt tool prin care poti
descoperi cuvinte cheie puternice pentru optimizarea SEO a siteului tau. Tot ce
trebuie sa faci este sa introduci un keyword, dupa care vei primi o multime de
alte sugestii, in functie de cautari.
Google
Analytics
Aplicatia Google Analytics |
Daca ai deja un site si vrei sa vezi ce
cuvinte cheie au cel mai mare succes, foloseste Google Analytics. Evident,
acest tool iti ofera foarte multe alte informatii pretioase, dar pentru ca esti
in plin proces de realizare a strategiei de cuvinte cheie, axeaza-te pe acest
aspect. Descopera cuvintele cheie care produc trafic organic, din cautari, si
foloseste cu incredere filtrele pe care le ai la dispozitie pentru a-ti ordona
lista de keywords.
Google
Autocomplete si Google Related Searches
Daca nu ai timp si cunostinte minime pentru a
folosi tool-urile prezentate, intotdeauna te poti baza pe Google. De aceasta
data vorbim despre Google Automplete si Related Searches. Autocomplete iti
furnizeaza cele mai relevante cautari imediat ce tastezi cuvinte cheie in bara
de cautare. Pentru informatiile oferite de Related Searches, mergi in josul
paginii si vei gasi „Cautari referitoare la...”, de unde poti selecta acele
keywords care te intereseaza si pe care le consideri relevante pentru
optimizarea SEO a siteului tau.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu