vineri, 20 martie 2015

Tool-uri de cuvinte cheie pentru optimizarea SEO a site-ului tau



Iti place sau nu, cuvintele cheie sunt elemente vitale pentru optimizarea SEO a siteului tau. Competitia acerba pe anumite domenii (sa zicem magazine online de pantofi dama), criteriile Google de indexare, numeroasele campanii AdWords facute de concurenta, toate acestea te provoaca sa tii pasul si sa-ti imbunatatesti constant latura SEO a siteului, daca vrei sa ramai in fata.

Cautarea celor mai relevante cuvinte cheie pentru afacerea pe care o promovezi pare floare la ureche, insa nu este chiar asa. Daca vrei sa o faci singur, trebuie sa ai rabdare si sa folosesti tool-uri utile, care iti recomanda o serie de keywords numai bune pentru a fi folosite de tine. Iata cateva dintre tool-urile care iti pot face munca mai usoara.

Google Insights

Aplica Google Insights
Aplicatia Google Insights

Fie ca ai un site deja indexat in Google, fie ca lucrezi la el pentru a-l lansa in viitorul apropiat, un tool precum Google Insights te ajuta sa gasesti cuvinte cheie relevante pentru domeniul tau de activitate. Este suficient sa introduci cateva cuvinte cheie gandite de tine, pentru a primi si alte sugestii relevante, dar si pentru a vedea cat de mare este interesul fata de acestea. Pe o scara de la 0 la 100, identifica acele cuvinte care se apropie de maximum si noteaza-le pe o lista.

Google AdWords Keyword Tool

Acest tool este unul dintre cele mai bune, mai ales ca foloseste informatii direct din motorul de cautare. Pentru a primi sugestii relevante, este bine sa selectezi Romania si limba romana. De asemenea, este recomandat sa introduci cuvinte cheie derivate, cu forme de singular si de plural sau cu anumite cuvinte de legatura (de, in, pentru etc). In acest fel, te asiguri ca aduni mai multe cuvinte cheie care se pliaza domeniului tau si au relevanta.

Dupa ce te obisnuiesti cu Google Adwords KW Tool, poti folosi o multime de optiuni pe care le ai la dispozitie, cum ar fi optiunile Exact si Ad Group Ideas.


Ubersuggest este un alt tool prin care poti descoperi cuvinte cheie puternice pentru optimizarea SEO a siteului tau. Tot ce trebuie sa faci este sa introduci un keyword, dupa care vei primi o multime de alte sugestii, in functie de cautari.

Google Analytics

Aplica Google Analytics
Aplicatia Google Analytics

Daca ai deja un site si vrei sa vezi ce cuvinte cheie au cel mai mare succes, foloseste Google Analytics. Evident, acest tool iti ofera foarte multe alte informatii pretioase, dar pentru ca esti in plin proces de realizare a strategiei de cuvinte cheie, axeaza-te pe acest aspect. Descopera cuvintele cheie care produc trafic organic, din cautari, si foloseste cu incredere filtrele pe care le ai la dispozitie pentru a-ti ordona lista de keywords.

Google Autocomplete si Google Related Searches

Daca nu ai timp si cunostinte minime pentru a folosi tool-urile prezentate, intotdeauna te poti baza pe Google. De aceasta data vorbim despre Google Automplete si Related Searches. Autocomplete iti furnizeaza cele mai relevante cautari imediat ce tastezi cuvinte cheie in bara de cautare. Pentru informatiile oferite de Related Searches, mergi in josul paginii si vei gasi „Cautari referitoare la...”, de unde poti selecta acele keywords care te intereseaza si pe care le consideri relevante pentru optimizarea SEO a siteului tau.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu